Thursday, April 9, 2009

Ooobs...Har kanskje glemt bloggen min litt...

Ja, Jeg må jo inrømme at jeg er treig med å skrive blogg, særlig siden jeg ikke har skrevet siden jeg skrev om første delen av California turen (som var for et år siden)...

I korte trekk...

Jeg fikk gå over The Golden Gate Bridge, så 924 Gilman Street, var i Los Angeles og Hollywood. Shoppa på Rodeo Drive, var en hel dag i Universal Studios og jeg så Jay Leno...



Resten av USA oppholdet gikk fint.

Jeg dro på biltur med vertsfamilien min til Colorado, der jeg red på hest i the Rocky Mountains.

Jeg fikk oppleve en amerikansk graduation, og hadde en egen graduation party...

På slutten av året følte jeg meg skikkelig amerikansk! Savner det veldig, og jeg håper at jeg kan dra tilbake nå til sommeren.



Siden USA oppholdet:



Da jeg kom hjem så begynte jeg på mitt siste år i Ørnes, og jeg flyttet inn på hybelen min igjen.

Jeg ble 18 år, noe som var passe gøy. Dette ble forøvrig feiret med en god kake, som var bakt av Camilla.



8 september 2008 var en fin dato, da ble jeg sammen med han jeg hadde vært gift med i snart to år. Dette har blitt en passe stor internspøk uten god humor, men med gode minner:)





I går (8.4.09) feiret Jan Terje og jeg at vi hadde vært i lag i hele syv måneder. Disse syv månedene har vært de beste og ikke-fullt-så-gode månedene i mitt liv.

Det ikke-fullt-så-gode er vel skolen. Den er ikke det den en gang var, for å si det sånn.

Har vært en god del krangling i klassen, noe som resulterte i at jeg meldte meg ut av russerevyen, og det + pengemangel var grunnen til at jeg meldte meg ut av russeturen.
Jeg brukte heller den ferien til å vise Jan Terje rundt i Holmestrand og Tønsberg.




Anyway, russetiden er her snart. Jeg gleder meg veldig. Må jo si at jeg kommer til å bli en veldig snill russ, mest fordi jeg er en blakk russ(sparer til USA tur) Men i alle fall så tror jeg at vi alle kommer til å ha det gøy sammen.



Akkurat nå har vi ferie. Fredag-tirsdag var jeg og Jan Terje i Storvika hos Erlend helt alene.

Det var veldig gøy at det vare var oss to, vi koste oss med et mester måltid som JT stelte i stand, mens vi så film. Vi gikk også turer og spilte spill (noe som hører påska til).

På mandag var jeg så syk som jeg aldri før har vært, skal ikke gå inn på det, men SATAN!

Da fant jeg i alle fall ut at jeg har værdens mest omsorgsfulle kjæreste, så noe godt kom jo ut av det<3

Nå er jeg i Bodø sammen med mamma, hun har nettopp blitt syk, så nå er det min tur og være omsorgsfull.


Fant ut at det var på tide å blåse støvet av denne bloggen og bli litt random fra tid til annen;P

No comments: