Thursday, June 25, 2009

Britas wish, my command...

Brita har nå kommandert meg til å blogge, så da får jeg vel bare gjøre det da.

I det siste har ting vært litt sykt...
Jeg flyttet sist lørdag. Da dro jeg til storvika, og der var jeg til mandags morgen.
Mandag: Tok bussen til Bodø
Tirsdag: Kjørte med mamma til Storvika
Onsdag: Kjørte til bodø med mamma, mor og far. Kjørte tilbake til Storvika med mor og far senere, for så å kjøre tilbake til bodø med mamma.
Torsdag: tok bussen til Ørnes, skal være hos JT til lørdag. Skulle teknisk sett ta bussen til bodø og tilbake for en shopping tur med Monica, men det ble nå utsatt til mandag.
Lørdag skal jeg til pappa, og søndag skal jeg tilbake til bodø..
Neste onsdag skal jeg til oslo, så til Reykjavik, så til Minneapolis, så til St.James. Da skal jeg holde meg i ro en stund:P skal selvfølgelig på Green Day konsert med Jenny, og på tur med vertsfamilen min til Duluth, eller noe i den retningen. Bortsett fra det så skal jeg bare slappe av med shopping og Subway<3

Hm, vet ikke helt hva Brita kan tenke seg til å lese om, og jeg har ikke så mye å si akkurat nå^^

sier "over og ut"

No comments: