Wednesday, December 16, 2009

Sliten--!

FOOOOR en dag...GAAAAH!

Sto opp, dro og ordnet alle "førjulsthingstodogreiene", og det som kom ut av det var at jeg fikk en gratis sparegris hos postbanken...(kanskje de prøver å fortelle meg noe??)

Jeg har vasket tre maskiner med klær, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt ting inn i oppvaskmaskinen, pakket og fått JT avgårde, lest på eksamen, kjeftet på pus, gått ut med søpla, lest litt mer på eksamen, spist middag klokka halv ett på natta, og stresset...Også har jeg hatt vondt i ryggen. Så har jeg pakket min egen koffert, og pakket inn julegaver.

Jeg er ikke forberedt på eksamen nå på torsdag, hjernen min tok juleferie sist fredag, så stryker jeg, så stryker jeg.. Jeg gleeeeder meg til å dra med meg en 300 kilos tung koffert, en 150 kilos tung sekk, en katt i bur og meg selv på bussen, inn på toget, ut av toget, inn på det nye toget, ut av toget og inn til mamma.
"Skoliose,skoliose.... GÅ DIN VEI!!!!"

Nå er jeg alene, klokka er halv ett, jeg leser New Moon, spiser, ser the Big Bang Theory, er trøtt, leser på eksamen. Må opp klokka 8, da kommer Gry på besøk, så skal vi lese på eksamen.

Som jeg sa til Monica: E vil gå å lalla!!!!



Gahh, trøtt...

Dagens Quotes:

Fra the big bang theory

Sheldon: You have to check your messages Leonard! The leaving of a message is one half of a social contract which is completed by the checking of the message. If that contract breaks down then all social contracts break down and we descend into anarchy!
Leonard: It must be hell inside your head.
Sheldon: [pause] At times.

Leonard: I've always been a little confused abut this -- why don't Hindus eat beef?
Raj: We believe cows are gods.
Sheldon: Not technically. In Hinduism cattle are thought to be like gods.
Raj: Do not tell me about my own culture Sheldon! In the mood I'm in I'll take you out, I swear to cow!

5 comments:

Brita said...

Ååå, Big Bang er kos :D Spesielt når man bor med en fysikk-nerd slik at jeg bestandig føler meg som Penny :p

Hizz10n said...

haha, ja, den serien er digg:)
Neste dyr eller unge når det nå kommer en sånn en, skal hete Sheldon!<3

Brita said...

Åååhh, JA! :D Det likte jeg! Selv om jeg også liker forslaget om Albus eller hva det var. Dere har ganske bra dyrenavn igrunn ^^

Hizz10n said...

Hehe, takk:)

Hva med Sheldon Albus?

Brita said...

Aw :D Det hørtes egentlig ganske bra ut må jeg si! Gå for det :D