Wednesday, May 4, 2011

Jeff Dunham og påskebesøk

Ja, siden sist har det skjedd mye, men jeg har enda ikke fått alle bildene fra Roma turen, så da tar jeg heller å skriver om det som har skjedd før den turen først.

JT og jeg var da altså på Jeff Dunham!!!
Var det latterlig morsomt? ...JA! Han hadde med seg Guitar Guy som oppvarming, og bare det var verdt pengene. Jeff synes at norsk natur er vakker, alkohol prisene er latterlige og at nordmenn er interessert i små peniser på grunn av noen svært forstyrrende statuer han så i Vigelandsparken.
Sånn er altså det!







Jeg kommer til å legge ut noen geniale film klipp fra denne kvelden når jeg finner det for godt:)

I påsken var jeg hos mamma<3 var i storvika å besøkte mor, og far på inndyr da, og så var vi barnevakt for Tiril. Det var kos<3
Jeg var på Corebar time med Cathrine og så dro vi også å så Water for elephants sammen på kino, og det var kjempe koselig:) Jeg var også med Cathrine i barnehagen en dag, noe som var gøy(var bare en unge der, så vanskelig var det i hvertfall ikke). Jeg var med Fredrik på kino en dag å så World Invasion: Battle of Los Angeles en dag, og det var kult. Noen dager senere dra jeg å mamma på kino for å se Water for elephants sammen med ei venninne av mamma. Det var veldig gøy! Har ikke vært på kino med mamma på 10 år, så det var jeg stolt av at jeg hadde klart! Ellers koste jeg meg bare i ferien(bortsett fra da jeg skrev ped oppgave såklart:P

Tante og Theo:


Tiril



Kinogåerne


Roma bare for å gi dere en liten forsmak:

No comments: