Monday, June 13, 2011

Jeg hater penger!

Som alltid så vil jeg til USA mer enn noe annet på sommeren. Det handler ikke om å være råflått å bruke en masse tusen på å fly til USA bare for morro skyld. Jeg møtte mennesker der nede som jeg alltid kommer til å være glade i, som jeg tenker på å savner flere ganger om dagen - hver dag!

Jeg stresset som en tulling for å få meg en jobb slik at jeg kunne tjene nok penger til å dra, og jeg fikk drømmejobben. Jeg måtte så få fri lenge nok til å dra, og uten å spørre engang så fikk jeg to uker fri i begynnelsen av juli. Alt var perfekt, helt til jeg så at flybillettene har gått opp i pris, slik at jeg ikke lenger har råd til å dra. Typisk min flaks!

Det som er så forbanna irriterende er at jeg har penger på sparekontoen, bare ikke nok til å kjøpe billetten nå! Jeg kommer til å tjene ca. 13 000 i sommer og får 18 000 i stipend i august.JT har sagt seg mer en villig til å låne meg penger, men også han får penger for sent til å bestille noen billett...
Og det er det som er selve definisjonen av : =)(/&%¤W%&/(REWQ!¤&/(&)=????Y/&#"!!!!!!!

Vente ENDA ett år på å få se menneskene der nede igjen? Ville heller spise sand og drikke olje resten av året.

No comments: