Sunday, February 12, 2012

Nå er det på tide å begynne å blogge igjen^^

Nå er det vel to mennesker i hele verden som leser denne greia, men jeg fant den igjen igår, å da kom jeg på at hele grunnen til at jeg faktisk blogger er fordi det er så morsomt å gå tilbake å se på ting jeg har skrevet før som jeg har glemt av. Bilder og stunder jeg har glemt helt av, helt til jeg leser om dem her igjen. Så da skal jeg altså fortsette.

For å oppdatere, siden i sommer har jeg:
* Mistet Chandler;/
* Blitt forlovet
* Øvelseskjørt myye med pappa
* Mistet morfar
* Jobbet som en tulling
* Feiret jul sammen med JT på Hamar
* Begynt å tatt ordentlige kjøretimer

Så da burde jeg kanskje legge ut en masse bilder av forskjellige ting, som jeg skulle gjort for tre og en halv evighet siden, men har glemt. Men først og fremst så må jeg vaske å rydde, for Erlend kommer på besøk om noen få dager:):):)

3 comments:

Brita said...

Jeg leser! :D

Men visste ikke du hadde mistet morfaren din. Kondolerer :(

Hizz10n said...

Hehe, er vel deg å de i USA som leser bloggen, men de skjønner jo ikke bæret^^

Koselig at du er her da:)
Og takk, det var ikke noe gøy:/

Brita said...

:) Synes det er så koselig å lese når du oppdaterer! Hvordan går det med bryllupsplanene? :D