Thursday, April 12, 2012

Da har jeg bitt i det sure eplet.

For de som ikke vet det, så er jeg fryktelig sta, og jeg hater nye ting.
Da Criminal Minds begynte så var det den dummeste serien jeg hadde hørt om. Green Day var teite, og Harry Potter var kjedelig. Det jeg ender opp med å elske er altså det jeg ikke liker fra starten av.

Da JT kom til meg å sa at han hadde forelsket seg i en bokserie kalt A song of Ice and Fire, og tv serien som er basert på bøkene kalt a Game of Thrones, så kunmne jeg ikke vært mer uinteressert. Alt jeg hørte var konger, sverd, krig, blablabla. NEI TAKK!

Så ble jeg tvunget til å se ett par episoder....Bleeh! Så måtte jeg etter mye om og men se noen flere. Så kunne jeg jo like så godt se hele sesongen fordi jeg lurte jo litt på hva som skjedde.
Så kjedet jeg meg en dag, og JT ville se film, så da så vi like godt de første episodene på nytt.
Og etter mye tvang og avtaler ala "om du leser den boka, så skal jeg lese den boka", så begynte jeg å lese. Etter en måned hadde jeg lest fem sider. Siden mandag har jeg lest 200 sider.
Jeg må si at det er ikke så ille:P Dette kan faktisk bli noe jeg virkelig liker. Så dumme meg må altså nok en gang gjennom en periode med hat før jeg ombestemmer meg. Men det er jo likeså godt, siden det er de tingene jeg elsker mest til syvende og sist...

Les bøkene, eller se serien:) Når jeg kan begynne å like noe som handler om sverd og krig, så kan alle!

3 comments:

Brita said...

Hehehe, her var det jeg som sa til Martin at jeg ville se på det! Tenkte å lese bøkene etterhvert, når jeg får tid :)

Hizz10n said...

Er over halvveis i bok nr 1, og den er bra<3

Brita said...

Leser du på engelsk ja? :) Pål har de første bøkene, så tenkte kanskje jeg skulle stjele de fra han :D