Tuesday, May 1, 2012

Feiret 91 årsdag for Mor i Holmestrand:D

Var i Holmestrand i helga for å feire bursdagen til Mor. Det var kjempe hyggelig:)! Det er jo alltid koselig å møte familien din og spise kake på en og samme dag, men det var da ekstra koselig fordi det var Mor som hadde bursdag. Jeg fikk ikke vært med å feiret 90 årsdagen hennes fordi jeg var i Roma, å da var det godt å få bli med i år:) Jeg tok meg en liten kjøretur sammen med pappa, og på mandag hadde jeg en kjøretime her på Hamar. Det betyr at jeg har gått over grensa fra "gleder meg til å få lappen", og over til "totalt besatt og kan ikke vente!" Så da sitter jeg å ser på biler fra finn.no. Drømmebilen har ABS bremser, servostyring, El. vinduer, sentrallås og fem dører. Den er ikke eldre enn fra år 2000, den har gått under 100 000 km, det er ikke en stasjonsvogn. Og den er billig. (Og et produkt av min egen fantasi, sånn med tanke på at ingen biler er billige og har alt man vil ha:P) Nå er det jo lenge til jeg får lappen da, men det er så mye mer morsomt å sitte å se på biler enn det er å lese på eksamen^^ Det er jo det jeg skulle gjort i dag fram til vi får besøk av Christian i kveld:) Gleder meg veldig:) Hadde besøk av Marit i dag, det var veldig hyggelig, særlig siden jeg ikke har sett henne siden Januar! Vi skal ha en jentekveld der hun forteller om Afrikaturen sin mens hun viser oss bilder fra den, og det blir gøy! Kan tenke oss at vi trenger en jentekveld etter alt eksamens maset!

No comments: