Tuesday, August 14, 2007

like før avreise!

30 mai fikk jeg mail fra en dame som introduserte seg som verts moren min, å siden har vi skrevet mail til hverandre å blitt litt bedre kjent.

det jeg vet så langt:
vertsfamilie: Scott og Lori og barna deres Adam(25) og Andrea(19)
de har tre hester, tre hunder å en katt med fire kattunger.
De bor utenfor en liten by kalt St.James i Minnesota.

Det er bare Lori jeg har snakket med, å hun virker utrolig grei.
hun er veldig omtenksom å tenker hele tiden på hva som er best for meg.
tror de kommer til å gjøre alt for at jeg skal trives!

så alt det der er bra, men det som er trist er å dra fra alle sammen!
det kom nok noen tårer da jeg sa hade til tre av mine beste venner i går!
kommer til å savne dem utrolig masse!
nå er det bare en dag igjen til jeg må si hade til mamma, noe som kommer til å bli jævlig!

2 comments:

Brita said...

Kommer til å savne deg! :(

Jan Terje said...

Kommer til å savne deg kjempemye, Kristin :(