Friday, August 31, 2007

siden sist

siden sist har vi vært på en liiiiten shopping tur til, vi hadde en kveld et bål utenfor huset der vi laget s'mores, noe som var ganske godt, å jeg å andrea fikk vist fram våre evner til å rappe sammen med eminem. mandag hadde vi en fotograf på besøk, han tok først bilder av meg, så dillan, så adam og heather, så alle sammen, så gikk jeg inn å skifta, for så å ta flere bilder, denne gangen sammen med atheena. erlend å aileen hadde en søt liten suprisesuprise å komme med, er så glad for dem! tenk....broren min er forlovet<3
i går dro jeg tidlig på dagen til st.james for å besøke louise, var der hele dagen til don(vertsfaren hennes) kjørte oss hjem til meg, pakket, dro tilbake. der ble vi henta av ei som heter katie, så dro vi til ei som heter kari, hun hadde en liten "get together" ute. vi var omtrent 17 stykker, å det var ganske kult. først var det veldig stille, men så begynte en som heter caleb å prate med meg, å plutselig sto det en ring med folk rundt oss å fulgte med på hva vi snakket om.
det var et bål ute, som vi satt rundt, det var også små fakkel lys på pinner som sto opp som et gjerde rundt oss, vi hadde musikk på, å det var en lyskaster der som lyste opp volley ball banen, som vi til og med tok i bruk... alle var veldig greie, å alle ville snakke med meg å louise.
vi kom spesielt i samtale med ei som heter Maja, hun var nesten verre en meg når det gjelder enklete tv serier å filmer, verst av alt var harry potter, vi snakket sikkert om den siste boka i en time. da hun dro, fant jeg ei anna som var ivrig med å snakke, så jeg bare fortsatt den diskusjonen;P
vi skulle egentlig ligge over der i telt, men det var dritkalt å jeg var drit trøtt...jeg ville fredeles ligge over, men loise ville helst dra hjem å sove, det var like greit siden vi hadde måtte stått opp kl 7 om morgenen dagen etter hvis vi ble....

i dag sto vi opp, stinket bål, så på tv, sykla til en forandring, ned på Armstrong Boulevard, vi skule kjøpe oss mat, jeg "tok en monica" å kjøpte druer i stedet. Lori henta meg i seks tia, så dro jeg hjem, dusjet, å så vasket jeg faktisk klær for første gang i mitt liv...

hehe, mamma kommer til å bli stolt av meg!<3

1 comment:

Brita said...

Hehe, du "tok en Monica" :D