Sunday, August 26, 2007

lørdag 26 august

sto opp passe tidlig, hadde min vanlige frokost rutiner, så gjorde jeg ikke noe spes.

kl halv 4 dro vi til kirka, å bryllupet startet kl 4. Bruden Kari (uttales keri) å brudgommen Jacob hadde et fint bryllup, å Lori hadde rett, kjolen min var alt for elegant, glad jeg tok skjørt og topp istedet. en del folk hadde bare på seg hverdags klær! anyway, da bryllupet var over, til alles overasskelse, ble det satt på den skikkelig tøff sang noe i duren mission impossible sangen, bruden å brudgommen tok på seg solbriller å gikk/danset ut av lokalet...etter kom også brudepikene å dudene til brudgommen, med solbriller å dansing...
endelg fikk jeg møtt Dillan å Heather, sønnen å forloveden til Adam, Dillan var kjempesøt!
for første gang fikk jeg være med på å kaste fuglefrø(ris er skadelig for fuglene) sånne runde små, fine kuler som egentlig var fuglefrø, på brudeparet! de drukna nesten i det da, menmen...

så dro vi hjem, tok en del bilder, skifta til vanlige klær, å dro tilbake til bryllups festen.
var låven fin pyntet, det var satt opp et stort telt uttafor, å et stort bål brant uttpå grusen.
vi spiste maten vr, så dro jeg, Andrea å Christin for å hente Andreas-soon-to-be-boyfriend.
et tok en stund, da vi fant han, dro vi hjem, viste han rundt i huset, så var vi i allefall 1 og en halv time hos hestene. Gleder meg til jeg kan begynne å lære meg å ri!

klokka var vel 8 da v kom tilbake. da var dansingen i gang, inkludert en macarena dans, hehe.
i flere timer gikk jeg rundt å prata med folk, en god del ville ha meg med å danse...men dere vet meg å dansing! jeg sa nok nei til å bli med på det...

MEN senere da det var veldig mørkt, klarte Scott å få meg til å danse med han uttpå gårdsplassen...det ble ikke bra, men det var veldig gøy...
uttpå kvelden da dansen var over, brudeparet å folk begynnte å dra, satt vi oss ned, de som var igjen, i en runding rundt bålet.
vi satt å prata å kosa oss, men flere å flere dro. til slutt var det bare meg, Lori, scott, Sylvan, og faren til jacob igjen. DUM som jeg er, hadde jo jeg lovet Lori å være våken med henne helt til sola sto opp! det var et veddemål faktisk...klokka 3 ga jeg opp! vi satt fremdeles rundt det varme bålet, jeg satt i en veldig god stol, jeg hadde et pledd tullet godt rundt meg, å alt var helt PERFEKT tilrettelagt for å sove...så jeg sov! hehe
mange ganger våknet jeg, pratet litt med de som satt rundt meg, tok bilder, selv om at det var så mørkt svart at vi ikke så hverandre omtrent! så satt jeg å så opp på stjernene, så sovnet jeg.
så våknet jeg, så sovnet jeg osvosv.
klokka fem, i våken tilstand, satt jeg å prata med Lori, da Sylvan plutselig fant ut at den siste øllen han hade drukket gjorde han trøtt, så han måtte gi opp, han orket ikke mer...vi prøvde å holde han våken, men han ville inn å sove. han kom seg opp, å så falt han ned i BÅLET!
alle sammen spratt opp, jeg fikk panikk, sto bare der å så på, å akkurat da hjernen min trakk konklusjonen å faktisk reagere å gjøre noe, kom scott fra siden min å dro han opp.
scott var lynsnar, å alt gikk bra med Sylvan, han var sotete, men ikke noe større brent, scott var som sakt lynsnar med å få han opp igjen, ellers hadde det der gått rett til ******!!!.
sylvan gikk å la seg, å vi andre som var blitt lysvåken av sjokk, satt der en stund å fordrøyde at han haktisk falt ned i bålet!
særlig faren til jacob va helt sjokekrt å sa om igjen å om igjen "he actually fell in the fire"

etter en stund, da vi hadde roet oss ned, gikk han å la seg. det var bare meg, lori å scott igjen.
jeg var tilbake til å være trøtt, å satt å så på stjernene, mens himmelen ble lysere å lysere.
Lori ga til slutt opp, så vi dro hjem, spiste brødskive med omelett, å pop tarts. vi satt inne i stua som er en slags ute stue, med omtrent bare vinduer, så vi så på soloppgangen derifra. klokka halv sju gikk vi å la oss. det var sinnsykt godt å sove igjen!

jeg sto opp kl 12, slapp ut atheena, pratet litt med zena å maggie, spiste frokost osv...
i skrivende stund fant jeg fuglefrø i mitt bålluktende hår, så nå skal jeg i dusjen!

No comments: