Wednesday, April 29, 2009

Blakk, uønsket russ;(


Ja, jeg er en ekstremt blakk russ!
Stipendet er brukt på husleie, mat å drikke til styggfest og dåpen.
Sympatipengene jeg fikk fra mormor, altså 200 kroner, skal gå til ungdomskortet på bussen, og det skal også alle de 1 - kroningene jeg var på rema og vekslet i dag;P
Hadde 279 kr, noe den stakkars kassadama fant ut av etter en intens telling.
Vi får håpe at ingen utgifter jeg ikke hadde regnet med dukker opp i den nærmeste fremtiden, for da svir det i sparekassen min!

Jaujau, mamma skulle gi meg litt penger når det nærmer seg 17 mai, så kan jeg dra på tivoli! Hun skal også hente soveposen min, stryke bunadsskjorta mi, og komme med bunadskoene mine + at hun vasker klærne mine... Mamma er god å ha<3<3<3

En annen som er god å ha er Jan Terje, men det kan jeg eventuellt utdype etter mandagen<3 (blir kanskje konsert på oss<3)

Politikkheldagsprøve i mårra, så russedåp:)
Kristin gleder seg!

Dåpen er på likholmen, (hvorfor ble den døpt det, mon tro??)
Gleder meg veldig, tror det kan bli bra:)
Men steike, satan i gokkland!!! Hotellet ditcha oss, og resten av Meløy kommune vil ikke ha oss, lar oss ikke få være alene, finner ikke vaktmesteren sin, eller nekter å la oss leie lokalet fordi det var rotete før vi fikk ryddet sist gang!
SJÆRPINGS MELØY! Vi er russ, ikke en livsfarlig virussykdom, det ville ikke drept dere å være litt greie mot oss!

Når jeg har fått det ut av systemet, så kan fortsette med religion innleveringen, som snart skulle vært inne for to uker siden....(plystrer og ser uskyldig ut^^)

Kristin tha broke and angry russ;P

3 comments:

Anonymous said...

I wish not concur on it. I think polite post. Particularly the title-deed attracted me to be familiar with the intact story.

Anonymous said...

Amiable post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

Anonymous said...

Opulently I assent to but I dream the post should prepare more info then it has.