Tuesday, May 5, 2009

Litt om 1 mai, og så vil jeg meddele at elger er vanskelige å få øye på...


Ja, kan jo begynne med å fortelle om 1 mai ganske kort.
Vi, altså Camilla, Monica, JT og jeg hadde pølsefest hos meg, så gikk vi inn til Ørnes å begynnte feiringen, tok en del bilder Osvosvosv.
Etter det bar det ut på likholmen, der været var perfekt, stemningen var bra, og drikka fløyt. Russedåpen var skøy, jeg kan jo gjøre et forsøk på å stave russenavnet mitt: Les Miserables;P syns det passa jeg:)


Her kan dere da se meg ta et russekrav, jeg kysser russepresidenten:P


Etter noen shots og drinker spandert i fra klassekassa:

så bar det inn til Ørnes igjen, der vi koste oss med signeringer og drikking til bussen kom, da havnet vi altså på trubaduren, der vi spiste pizza, spilte "I never", sprang etter russ på villspor og ble sjekka opp av fulle svensker. Var deilig å kommer hjem å legge seg etter kvelden:)

Fredag: Sov lenge, dro til JT, så dro vi ned til Hanne Lore å grillet, noe som var kjempe koselig:)




Mandags morgen: JT skaffet oss Green Day billetter:) Kristin er glad i han<3


Mandags kveld til tirsdagsmorgen: Elgvakt!
Vi, altså store deler av russen, møttes uttafor skolen klokka tolv, for å se etter elg. Jeg hold meg våken til kvart over tre, sov til halv fem, og små sov litt etter det. Så med andre ord, jeg sitter på skola nå å er driiittrøtt!
Miriam og Christel har allerede tatt kvelden på gulvet;P

Har aldri vært så kald i mitt liv, kjenner i halsen og hode nå at jeg blir syk, men det var verdt det siden vi hadde det så koselig.


Slenger med noen fine bilder jeg tok:



Skal hjem og sove i dag!

No comments: