Monday, April 20, 2009

Moteshowet over, Ståkuka e i gang!

Ja, må jo ærlig inrømme at jeg elsker å ha kort hår:) Er kjempe fornøyd med den nye frisyren:)


På fredag måtte jeg løpe hjem fra skola, da jeg ikke følte meg bra i det hele tatt! Var redd for å bli dårlig til showet. Jeg møtte opp på salongen i fire tida, og var der i en evighet, før vi dro vidre til trim rommet i ørneshallen, hvor vi var en evighet. Det var utrolig gøy å se alle de andre frisyrene! Var veldig mange som var dritstilig, rett og slett!
Vi gikk i lag to og to første gangen vi var på scenen, andre gangen var vi alle ikledd russebukse på scenen sammen å dansa:)



Det var en veldig gøy kveld:)


Var hjemme hos mamma lørdag til søndag, hun og søsteren min kjente meg nesten ikke igjen;P
Særlig på bildene^^

Denne uka er Ståkuka:)

I dag, mandag, er Pimp n Hoe dag:)
(Mandag 20 : Hore og pimp
Tirsdag 21: Galla dag
Onsdag 22: Transe og fattiglus dag
Torsdag 23:Dagen der på
Fredag 24: Råne og fjortisdag)

Jeg ser da ikke så veldig horete ut, men har det allikevel gøy.
Jeg måtte overbevise Daniel om å la meg på sminke han, men før jeg visste ordet av det så hadde han på seg kjole og hatt!





Jaujau, jeg og Camilla er søte<3



Russekrav som er tatt så langt:
Sitte under pulten i en time
Russemuss med medruss
Reis deg hvert 5 min i en skoletime og si SKÅL!
Kyss en medruss av samme kjønn
Legg en pakke kondomer i en fremmeds handlevogn
Spis 3 kinderegg og bygg lekene på 5 minutter
Gi en klem til alle kantine damene og takk for 2/3 fine år med god service
Flørt med en dangel en hel uke
Bli signert på puppen av en i russestyret
Har sikkert gjort mer som jeg ikke husker at the moment;P
Blir oppdateringer fra hver dag i ståkuka:)
Peace out;P

3 comments:

C said...

så gøy:D men du har litt feil på ståkuka:o
mandag - pimp and hoe

tirsdag - galladag

onsdag - fattig og transedag

torsdag - dagen derpå

fredag - råne og fjortisdag

vi skal ha styggfest på festen på onsdagen :)

Brita said...

Hmm, hvilken 2.-klassing har du flørta med? Natalie?

Hizz10n said...

Hehe, ja det var nok det:P