Tuesday, April 21, 2009

Dag 2 - Galla dag

I dag er det veeeldig få som ikke er kledd ut, det er bra.
Må jo si vi er en vakker gjeng:)




Har kjeda livet av meg i dag, men skal snart på polet med Monica;P Der skal det brukes litt penger^^ Vi skal starte morgendagens fest med å sitte å drikke i et tre, så skal vi til Terese for å ha selve festen. Etter det så bærer det hjem til Monica, der skal vi ha våkennatt:) så dette blir hektisk! Jan Terje ville ikke veddet penger på at jeg ville klart og holde meg våken, og det ville kanskje ikke jeg heller. Vi får nå se hvordan det går...
I dag skal jeg øve på økonomi og historie prøven, samt rydde hybelen...Dette kan bli interessant.. Ville kanskje ikke veddet penger på det heller;P

<3


I dag måtte jeg le da Camilla hadde telefonsex med Brita, men jeg fant fort ut at det var en god ide jeg og, så jeg gjorde det like så godt selv. Ble litt fri for ideer på slutten, så jeg la på med: å der kom vi, hade bra....Ja, jeg er flink;P


Telefonsex å gang;P

Fattiglus dag i mårra;P
Russ ut!

No comments: