Saturday, April 25, 2009

Dype tanker fra en som utsetter religionleksene sine...

Satt og leste bloggen til ei tøff jente som heter Regine Stokke nå nettopp.
http://sinober.blogg.no/m_042009.html
Hun er 17 og blogger om livet sitt med en livsfarlig type kreft, og det ser mørkt ut for henne nå.
Jeg håper allikevel for Guds skyld at hun kommer seg gjennom dette!
Man kan kjøpe klær med hennes motto på: ”Face your fear, Accept your war, it is what it is”
http://www.beltespenner.com/oscommerce/regine-stokke-bnyb-c-136.html
Pengene som tjenes på klessalget går til sykehusopphold i utlandet (hvis det er mulig) eller forskning på denne type kreft. Jeg vil handle noe her så fort jeg får penger!

Jeg har lyst til å å skaffe meg en utdannelse, jeg har lyst til å gifte meg og få barn. Jeg har lyst til å leve livet mitt. Jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert hvis jeg skulle dø så ung, vil ikke engang tenke på det. Har en familie jeg elsker, en kjæreste jeg vil tilbringe livet sammen med, og mange gode venner. Hvis jeg noen gang får en slik sykdom, så håper jeg at jeg kan håndtere det like bra som Regine har gjort.

Ting jeg vil oppleve før jeg dør:
* Se San Francisco igjen!
* Gifte meg!
* Være gravid<3 (vil ha tre unger)
* Reise rundt omkring
* Lære meg å bli ryddig og sunn
* Svømme med delfiner
* Vil på konsert med Green Day, Linkin Park og Eminem. Vil også på Metallica konsert med min kjære<3

Ok, nok med sånne tanker.
Nå er jeg i Bodø, og som tittelen på innlegget heter, så utsetter jeg religionleksene mine. Er så skoohoholelei!
Russetid + Lekser = Dårlig blanding!

Speaking about russ: Vi hadde rånedag i går. Det vil si at vår fagre klasses tre sjåfører tok oss med på en fantastisk langsom kjøretur inn til Glomfjord, før vi tok noen runder i den vakre rundkjøringen der. 20 runder for å være ærlig, det var skøy, i alle fall de første 15 rundene.
Etter dette kjørte vi hjem i 30-45 km/t, bare for å erklære at russetia er i gang;P
Vi fikk en del fingrer og sinte blikk, men synet av køen bak oss på 20-35 biler var så absolutt verdt det! Folk kan ikke klage heller, hadde vi vært tammere enn det vi har vært så langt, så hadde vi blitt degradert til rosaruss..
We ain't no damn


Jaujau, nu gleda e me nu til sommeren, å flytte til Hamar med JT, USA turen og kanskje anskaffelsen av en liten kattepus<3
Nu burde e kaaanskje begynn å gjør nåkka fornuftig...?

No comments: