Friday, April 24, 2009

Ståkuka over


Hei, store høvding her:)

Ja, Fattiglus og transe dagen, altså dag tre av ståkuka, begynte med at jeg sto opp halv seks. Halv 7 gikk jeg og Monica inn til ørnes, mens jeg prøvde å overdøve trafikken med å rope om IKT- baserte økonomisystemer. Vi skulle da på russefrokost hos Hanne, noe som var veldig koselig. Lasse ga oss dagens latterkule med sitt vakre antrekk, men Mads, Espen og Ole var også veldig pene Jenter.

Denne dagen hadde jeg muntlig historie prøve, og en tre timers prøve i økonomi;(
Historien gikk bra da:)
Etter skola og en kort handletur til ørnes, så bar det bort til Monica. Der, etter at Natalie hadde joinet, så lekte vi "I never". Der lærte vi mye rart ja;P Vi hadde kledd oss vakkert opp, Camilla og Monica i søppelposer, og jeg i mye forskjellig rart...;P
Så tok vi Taxi til båthuset der det var RUSSEFEST;P
Var vår styggfest da:) vi så russerevyen og så startet festen etter det. Jeg var halvveis overtrøtt, halvveis lettere pussa, så det var gøy:)




Fin gjeng:)
Var hjemme klokka fire, sovna halv fem, og var oppe klokka sju!
Dagen etter, eller "Dagen der på" var en grusom skoledag! var så trøtt!
Etter skola hadde Camilla, Ole og Jeg syngetid på bussen, det var gøy:)
"En Busssjåfør, en Busssjåfør, det er en mann med mye ØL;P"

Fredag: Fjortisdag!!! Camilla har pudret meg til det grusomme, og jeg har rosa kjole, prinsessekrone og playboy øredobber...Vakkert!

Er glad Jan Terje holder ut med meg;P
Stor dag i dag, Green Days "Know your enemy" video kom ut i dag<3
21 Century Breakdown ute snart:)
Weehee:)
Bodø i helga;)
Russ ut

No comments: