Sunday, May 31, 2009

Hva jeg ikke funderer over for å slippe å pakke...

Har ABSOLUTT ikke lyst til å gjøre det jeg skal gjøre nå, nemmelig å pakke, siden mamma skal flytte...IGJEN. Pakking betyr rydding og sortering, ikke min sterke side.. Så derfor blogger jeg istedet:P

Jeg blir helt surrete i hodet når jeg tenker på at jeg må flytte alt fra hybelen min, til pappa, for så å sortere hva som skal bli med til Hamar...Noe skal sendes til mamma i bodø, å hvordan skal jeg få senga og kommoden min fra mamma til pappa, sånn at Hamar lasset er samlet? Hvordan skal det komme fra pappas garasje til Hamar?
Kommer vi inn på Hamar? Får vi leilighet?

Får Jenny tak i GD billetter så vi endelig kan gjøre det vi har snakket om i snart to år? Hva skal jeg pakke til USA? Hvor mye penger må jeg ha med meg?
Hvorfor kan ikke Stephenie Meyer bli ferdig med Midnight Sun?
Hvorfor kan jeg ikke finne et par sokker uten hull?

Hvordan blir det mot skoleslutt? Blir vi å finne på noe gøy sammen?

Framtiden er usikker, men jeg vet jeg skal til USA, jeg vet jeg skal flytte, jeg vet jeg har venner jeg er utrolig glade i, som jeg vil savne alt for mye. Jeg vet også at kjæresten min vil gjøre alt for meg, å vi skal på konsert sammmen^^...Jeg har en familie som elsker meg..
Hvor ille kan det egentlig bli da?

dette går nok bra:)

No comments: