Wednesday, June 17, 2009

FERDIG!!!

Ja, da er jeg ferdig med skolen... Hadde siste eksamen i dag,Muntligeksamen i religion, der jeg og Christian klarte å få 6:) Da var vi hoppende happy:)

Nå sitter jeg, han og Natalie hos Monica. Vi har nettopp blitt underholdt med å se på Christian, som vasket Monicas kleskap...Hvorfor? fordi han er vaskebitcha vår:)

I mårra har vi avsluttning på skola, det kommer til å bli ganske så rart!
Herre fred, lurer på om det blir vist mye rare bilder av oss? Det blir gøy:)
Hmm..
Skola er over...så raaart!!!!

I går skulle jeg virkelig LESE på eksamen, så da fant jeg ut at det var en god ide å lage en liste over mine favoritt quotes...Er jeg ikke flink??
(Christian lurer på åssen jeg fikk til en sekser...)
Men, det var ganske gøy. Jack Sparrow og Edward Cullen sier my genialt, for ikke å glemme Chandler<3 kanksje jeg burde gjøre den ferdig bare for morro skyld...

Kan ikke Midnight Sun komme uuuut?? Gleder meg til å dra til USAAA...
Hm, er ikke noe kvalitet i det jeg skriver, menmen, er i sommermodus...er random og..ja...random...

Er stolt av ALLE som hadde eksamen i dag:)

Peace out:P

1 comment:

Brita said...

Litt rare : ) Men fikk ikke med en brøkdel av det som burde vært med! For ellers ville vi nå blitt sittende der... Og det spiller ikke noen rolle hva du skriver så lenge du skriver!! Og og og du og Christian var flinke : )