Wednesday, June 3, 2009

Noe skal det jo alltids være...

Nå sitter jeg hjemme alene hos Jan Terje. Jeg tenkte jeg skulle være snill, så jeg bestemte meg for å støvsuge oppe og nede, ta ut av oppvaskmaskinen, sette inn i oppvaskmaskinen igjen, og så vaske/tørke litt overflater. (Vi er alene hjemme denne uken, derfor er det ikke fullt så ryddig å pent). Ja, jeg gjorde jo dette da, å nå har jeg klart å gjøre slik at jeg mest sannsynlig blir sofaliggende resten av dagen... Har så vondt i ryggen at jeg tror jeg dør. Ja, ikke langt unna i alle fall. Kan jo nevne at jeg mest sannsynlig har skoliose: (fra wikipedia)
Skoliose er en sideveis skjevhet i ryggsøylen.
Skjevheten kan gi overbelastninger i ryggmuskulaturen og kan gi muskelsmerter. Feilbelastninger på rygghvirvlene kan gi slitasjeforandringer og feil lengdevekst.

Noen vakre bilder:




fantastisk, ikke sant? Må jo si at ryggsøylen min er laaaangt i fra så skjev som det nederste bildet, men det visste dere vel egentlig. Jeg har en sving i ryggsøylen, så jeg er på en måte vridd. Ribbeinet stikker ut mye mer på venstre side, mens høyre skulder stikker mer ut enn den venstre...Sexy, ikke sant? :P
Er vel ikke så fantastisk mye å gjøre med dette, så det skal bli spennende å se hvordan jeg takler å være førskolelæører, å bære barn på armen dag inn å dag ut. Særlig siden jeg skjelden er i stand til å bære min egen skolesekk...

Jaja, Geofag eksamen i morgen, gruuer meg. Tar dette som trening på å skrive på den nye dataen min, den er så liiten^^ Etter det så skal jeg jobbe med geofag innleveringen, så skal jeg lese ha økonomi heldags på lørdag,så skal jeg til Bodø å hjelpe mamma å pakke, så skal jeg prøve å lese på økonomi, siden jeg er livredd for å komme opp i det til muntlig eksamen...Når den er ferdiggjort så...nei, tør ikke tenke på det engang..

Snakket med min kjære bror i dag, som sa at mitt kjære tantebarn har begynt å reise seg selv opp<3 savner henne, har ikke sett henne på lenge siden alt har vært så travelt i det siste..Hva skjedde med mai???

jaja, geofag lesing nå...drep meg! Skulle heller lest i New Moon, siden jeg har begynt å lese hele serien på nytt. Men smart som jeg er,så la jeg den igjen på hybelen fordi jeg visste at jeg aldri ville få gjort det jeg skal om jeg hadde boken i nærheten..

1 comment: