Saturday, July 4, 2009

De første tre dagan...

1 Juli:

Sto opp tiiidlig, tok fly til Oslo, så til Island, så til Minneapolis. Det føltes ut som en evighet, men da jeg ENDELIG kom fram, så var det helt ubeskrivelig godt å møte Lori og Scott igjen, de hadde til og med med en overraskelse til meg: De hadde tatt med seg Jenny. Vi dro rett til Subway for å spise, der satt vi lenge å koste oss.

2 Juli:

Jeg sov fra klokka midnatt til klokka 8, før jeg sto opp å sløvte rundt i huset til klokka 4, da kom Jenny å typen å hentet meg. Vi dro å hentet telefonen min i St.James, så dro vi til Mankato:)

Jeg var innom alle mine yndlingsbutikker: Walmart, Hot Topic, Spencer gifts, Subway og Barns and Nobles, for ikke å glemme Tune Town. Kjøpte meg en t skjorte og en Green Day LP. Vi hadde det kjempe gøy, jeg fikk faktisk Jenny til å le så mye at hun lå på gulvet inne på Subway^^ var hjemme klokka 11 på kvelden, der jeg fikk hilst på Adam.

3 Juli:

I dag våkna jeg klokka halv seks, og da fant jeg ut at jeg ville gå på Youtube å se på klipp fra The Big Bang Theory, det var kjempe gøy helt til jeg sovna i 9 tia.
Sto opp igjen halv 1, og har ikke gjort noe særlig siden da. JT ringte meg fra nettet til USA mobilen min, noe som var dritkult! Da kan vi jo snakke sammen ofte<3

I kveld skal vi lage til et stort bål å spise sammen med en hel masse folk. Gleder meg til å se dem igjen:) I morgen skal vi feire 4 juli:)

og i morgen er det bare EN UKE til jeg skal på GREEN DAY konsert! Kristin gleder seg:)

1 comment:

Brita said...

Høres koselig ut! :)