Wednesday, July 8, 2009

Fyrverkeri og Shopping

4 Juli
Vi dro til Fairmont, der vi va på besøk hos han Dave, en fyr ho Lori jobba med. Vi feira 4th of July med å sitt nede med en diger innsjø, med en masse båter utpå vannet. Da det ble mørkt nok så kom fyrverkeriet. Det ble sendt opp og betalt av byen Fairmont, så det var ikke småtteri. Alt som kalles fyrverkeri i Norge kan gå å legge seg. Der vi satt helt nede med vannet i total stillhet mens vi så på fyrverkeriene er en av de øyeblikkene jeg kommer til å huske for bestandig! Stemningen var magisk, kan ikke forklares en gang!



Ble dårlige bilder, menmen...

5 og 6 Juli var jeg enten hjemme å koste meg, eller ute med Jenny og Jeremy.

7 Juli
Min kjære ble 19 år:) Jeg håper han hadde en fin dag, selv om vi ikke var sammen.
Jeg var med Jenny fra 8 til 4, vi så The Simpsons Movie, Sex Drive og My Best Friends Girl. Vi spiste godt og latet oss. Jeg perfektsjonerte kunsten av og ligge opp ned i en stol, mens jeg så film.
I 4 tia kom Lori og hentet meg, vi dro rett på Shopping i Fairmont. Jeg var inne i favoritt butikken min Maurices i en evighet. Jeg hadde to damer der som hjalp meg, pluss Lori. Prøverommet mitt hadde tilogmed et skilt med navnet mitt på. (jeg elsker Amerika)

Jeg endte opp med å kjøpe to (litt for dyre) Silver dongeribukser, en bers bukse, en ROSA genser!!!(fikk høre at den gikk så flott med en fin topp jeg hadde kjøpt. Kjøpte også to andre topper og en kjole. Etter dette bar det rett til Wal Mart der jeg kjøpte en bokser for å sove i, og en topp + en ny dongeribukse. Alt dette kostet ca 2000 kr, da jeg ikke engang tør å tenke på hva det ville kostet i Norge.


8 Juli
I dag har jeg og JT vært i lag i 10 måneder, og det håper jeg vi kan feire med å få snakke sammen. (Er ikke bare bare og være i USA)
Han klarte å ringe meg på USA telefonen min, men det ble dyrt for meg, så nå må jeg laste ned Skype.

Ellers så er planen å slappe heeelt av i dag, ryggen min plager meg en god del, så jeg må ta det helt med ro.

3 comments:

Brita said...

Det nederste bildet av fyrverkeriet var veldig fint :) Og jeg vil også shoppe billig! (Ok, jeg har shoppa sånn fire ganger den siste mnd., men likevel...)

Hizz10n said...

Haha, du har det ja:P

Du skulle sett filmene jeg har du! De er kjempe fine.

Brita said...

Jepp ;D

Åååhh!! Har lyst til å se skikkelig fyrverkeri.. Er jo for det første ikke "skikkelig" nå lenger, og for det andre blir det bare mindre og mindre her for hvert år :o