Wednesday, July 22, 2009

Duluth

Etter den fantastiske Green Day konserten 11 juli, så dro vi hjemmenifra og opp til Duluth tirsdag den 14 juli, og ble til den 17. Dette var da en seks timers lang kjøretur, som jeg sov gjennom halvparten av!

I følge Wikipedia, så er Duluth "en viktig havneby for skipstrafikk på de store innsjøene med over 1000 skip årlig".
Så vi sto nede med vannet å så etter skip, vi gikk langs strandkanten, spiste ute og koste oss veldig. Vi Var og så Harry Potter på kino, og så var vi innom en sjokolade fabrikk der jeg kjøpte enn sånn en:
An apple, on a sthiiiick!

Vi tok en båttur ut på vannet der vi hadde en fyr som fortalte oss om alle båtene som kom inn, og hva de hadde med seg, og hva de tok med seg videre. Duluth er en kjempe fin by, så det var trist å dra derifra. Jeg liker å bo på hotell, der man får en bra frokost, flatskjerm tv, og en hel masse tv kanaler(det var litt dårlig vær i begynnelsen) En kveld så fikk vi mat på døra, som vi bestilte i fra en plass i nærheten. Det var herlig, det:P



Min kjære vertsfamilie


Her leker jeg meg i en fontene^^









Jeg ser så turist ut at det er skummelt^^

No comments: