Tuesday, August 11, 2009

Et nytt kapittel

Var i Bodø med Monica i går, vi var å så på leiligheta hennes...Noe som får meg til å tenke på at JT og jeg snart skal flytte inn i vår egen leilighet på Hamar. Jeg er spent, livredd, glad, trist(haater å si hade til folk). Jeg aner ikke hvordan det skal gå å begynne på ny skole, aner ikke åssen vi skal få plass for hele flyttelasset når vi kjører ned. Jeg vet bare at jeg skal få bo i lag med kjæresten min, og at ting ordner seg alltid på et vis.

Har nå altså kommet hjem fra USA, vært i Holmestrand en uke, badet i havet, vært på shopping i Oslo med JT og Lasse, å vært på Kino med dem og Daniel. Nå har jeg(ikke helt med vilje) sett Harry Potter på kino 4 ganger.
1 gangen var for å se den.
2 gangen var for å se den på nytt.
3 gangen var for å slippe å se Bruno.
4 gangen var for at jeg lovte Fredrik, tantebarnet mitt, å se den.
Har også sett Istid, Public enemies og Transformers i sommer...

Så sommeren har vært fin. (Eller perfekt, har jo tross alt besøkt familien min i USA, og vært på Green Day konsert) Nå er jeg bare veeeldig spent på hvordan skoleåret skal bli!

No comments: