Saturday, July 11, 2009

Green Day

Så i dag er dagen da jeg skal på Green Day konsert, i en Limo, bare for å ha det sagt også! Green Day skjorta er funnet fram, kameraet skal gjemmes i BH'en, og ellers er alt flott. Vi skal først kjøre opp til Mankato, så tar vi en limo opp til Minneapolis. Skøyskøyskøy<3

Ok, på torsdag, om jeg ikke tar veldig feil, så var Jenny, Jeremy og jeg i Mankato og så Istid 3 i 3D, noe som var gøy. På turen hjem ringte Lori for å fortelle at det var en storm på tur mot oss, og at vi måtte enten stoppe eller prøve å komme oss til St. James. Hele himmelen var opplyst av lyn. Det regnet så vi ikke så en dritt, og det var fare for hagl på størrelse med bordtennisballer(noe vi heldigvis ikke så noe av) for ikke å glemme at det var tornadoer i to nabobyer. Vi kom heldigvis fram til St.James, dro på McDonald's og kjøpte mat, leide film, og dro til Jeremy for å vente ut stormen.

fredag var jeg hjemme å sleppet av, pratet med familien og gikk tur. Sovnet ikke før klokka 3 i natt, fordi jeg lå og tenkte på idag..Har panikk for at noe skal gå galt, å da blir jeg siiint!

hehe, gleder meg veldig!

No comments: