Saturday, December 12, 2009

Long time, no writing in blog^^

Nå har jeg hatt min første eksamen, og det var sliiitsomt! Nå er det bare et par dager igjen til neste eksamen! Gaaah!

Jeg føler at det er så masse jeg kunne ha skrevet om siden sist, men jeg kommer ikke på noe akkurat nå, og det er ingen som leser bloggen min uansett.

Lille Chandler pus er veldig syk, vi håper at det kommer til å ende godt. Vi er så glade i den lille pelsdotten!

I dag har jeg rydda(slik at jeg slipper å lese til norskeksamen) Jeg har så lyst på stipendet! Moi needs money! Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!Jeg vil shoppe!!!!!!
Jeg vil bruke masse penger på nye sko, og topper og kjoler, og alt som er kjøpbart!!!! (skal selvfølgelig ikke gjøre det, men for en fin tanke det er..indeed!)
Min plan har vært å spare en masse penger siden vi får et stort stipend etter jul. Hadde tenkt å spare til en USA tur, eller lappen, men det blir vel operasjon til katta ser jeg for meg.

Jaja, må det til så må det til.

Ønskeliste til jul:

Nr.1

Jeg vil at pusen skal bli frisk pus!!!!!

Nr.2

Nye sko

Nr.3


Nye klær

Nr.4

Ved daggry

Over and out

No comments: