Monday, February 1, 2010

Ny blogg

Nå har jeg endret på bloggen min, planen er å ha en happy blogg:)
Det er da inspirert av Camilla:)

Mitt første innlegg i bloggen etter stilskiftet er inspirert av Hanne, fordi hun har skrevet om musikk:)

Green Day vant en Grammy for Best Rock Album for 21st Century Breakdown:) Me be happy:)

Jeg har også lagt inn all musikken jeg eier fra cd, og inn på dataen. To dager senere så var alt inne på Ipoden. Hæærlig:)
Dette betyr selvsagt at jeg plutselig har X antall Metallica album på Ipoden, og siden jeg skal på konsert en vakker dag...(en gang i April)
Så er det like greit at jeg begynner å høre på dem nå da.
The Unforgiven II er såååå fin<3

I dag hadde jeg første dag i andre runde med praksis:) Jeg hadde det veldig gøy med å undervise i Engelsk. Det var også koselig å se alle sammen igjen!

4 comments:

Camilla said...

Hurra for positiv blogg! :D

Underviser du helt alene? Eller hvordan funker dette? :O

Hizz10n said...

Jeg underviser helt alene, framme med tavla. Så har jeg en til student som sitter å ser på, så får jeg tilbakemelding fra henne, ettet timen. Han som egentlig er lærer i klassen sitter å tar notater og ser på, så får jeg tilbakemelding fra han og. I dag var det jeg og ei anna jente som hadde engelsk. Vi var to i dag siden det var så lenge siden sist vi hadde gjort dette.

Camilla said...

Aaah, så du mangler presentasjonsangst nå? :D

Hizz10n said...

Nja, det kommer ann på...Engelsk er piece of cake, norsk..går ann...
Har jeg matte, så kommer angsten litt, må jeg innrømme!