Monday, February 1, 2010

Kjære, misledete lille deg..

I interessen av å ha en mer positiv blogg, så skal jeg skrive et vennlig innlegg.

Jeg skal være så vennlig å spørre deg om en liten ting. Tror du ikke denne fantastiske jenta har sagt "fine" ting om deg og? Du aner ikke hva du snakker om, og den som ikke lar denne saken her ligge nå, det er deg.

Vennligst, åh, vennligst, la min kjære venninne være i fred! Du trenger ikke gå gjennom hele bloggen hennes for å finne innlegg å kritiserte! Vi har alle sett kommentarene dine, og for å være helt ærlig, så er vi ikke amused. Morsomt nok, så er det i hennes blogg du klikker, der jeg og en annen har skrevet verre, men allikevel, sanne innlegg.(Kanskje hun var for flau for å vise deg det jeg skrev, jeg vet ikke jeg, det er borte nå i alle fall). Venninna mi har ikke gått til noe personangrep, så du kan jo vurdere å jekke deg ned to-tre hakk. Bare et vennlig forslag. Som jeg sa, det er du som fortsetter å dra fram denne saken, kom deg over det, please. Det er ikke verdt det.

Jeg har vært i dine sko, der jeg har forsvart denne jenta. Det endte ikke bra for meg, og om det ender bra for deg, så er det fordi du aldri finner ut sannheten.

Lykke til.

2 comments:

Anonymous said...

Ingen som tenker over at det kanskje er en grunn hvorfor folk skriver hva de skriver?

For alle handlinger er det en reaksjon. Tåler man ikke reaksjonen burde man vist bedre, når man handlet. Dog det merkelige med henne er at hun nekter og føler ingen skyldfølelse for hva hun har gjort, og da snakker jeg ikke bare om dette STORE tilfellet. Jeg har både sett og hørt flere tilfeller der hun vridde seg unna på den måten.

Egentlig tror jeg i grunn ikke dette sårer henne, men irriterer henne fordi hun mister kontrollen. Jeg er sikker på at hun har fra ungdomsskolen vært vant med å vri dere rundt lille finger og gjøre akkurat det samme mot dere som hun gjorde med oss. Det at hun var sjalu på de fleste av dere, tviler jeg slettes ikke på. Hun var det! Jeg har aldri hørt et eneste fint ord om noen fra de hun gikk på skole med før oss og jeg hørte stadig vekk negative ting om klassekamerater! Gikk en venn ut fikk jeg også høre hva som var galt med den personen. Ingen tenkte vel så som så hva hun sa når man ikka var der, fordi vi var like naive som du/dere er nå!

Anonymous said...

Jeg forventer ikke at alle skal si fine ting om meg. så det bryr jeg meg ikke noe spesielt om :) Syns bare at det er barnslig å legge slike ting ut på nett. Takk for at du sendte meg brev på nettby slik at jeg fikk se dette. SPENNENDE ATLSÅ.