Friday, February 5, 2010

One down, three to go:)

*They're playing the song of the century
Of panic and promise and prosperity
Tell me a story into that goodnight
Sing us a song for me*

For det første, så kan jeg ikke få den sangen ut av hodet mitt!
For det andre, så har jeg nå hatt den lateste uka på lenge.
Jeg har stått opp rundt seks hver dag, så har jeg hatt praksis. Det har vært utrolig gøy, og det har vært en rolig uke. Allikevel har jeg vært sliten når jeg har kommet hjem, så jeg har som sagt vært lat.
Onsdag og Torsdag så jeg 14 episoder av Desperate Housewives, og en episode av Criminal minds. I dag har jeg sett tre episoder av Grey's Anatomy og en av The Big Bang Theory. Nå er gal..jeg mener latskapen, over..

What shall I do now?

4 comments:

Camilla said...

Wii.. Jeg er ikke den eneste som har brukt tiden min på serier.. :D

Jeg er litt flau over å ikke ha klart å komme meg på skolen pga det.. :O

Hizz10n said...

We've all been there.
Husker en gang jeg holdt meg hjemme fordi jeg ville lese en spennende bok^^

Jeg er så glad jeg ikke er alene om å være serie-gal^^

Brita said...

Haha, det var alt jeg gjorde i høst ;) Se serier altså. Og sove! Jeg er ikke engang et seriemenneske :O

Hizz10n said...

du må ha hatt en din høst:)