Sunday, March 21, 2010

Eksamenstider...

Camilla har oppfordret meg til å blogge mer, og da må jeg jo det:P

Jeg har brukt den siste tiden på å lese norsk og ped, weehee!
Jeg hadde et lite avbrekk på fredag, da var jeg på McDonalds, maxi og på kino med Gry for å feire bursdagen hennes. Det var kjempe gøy.
Lørdag var latskapens dag, var å kjøpte mat, og så lagde jeg middag...Oki, ikke helt latskap, men..jaja..

I dag, søndag, har jeg lest ped, så har jeg lest litt mer ped, og som pause, så leste jeg litt norsk. Friends står på i bakgrunnen, og jeg tygger på cheese doodles. Ikke at dette er spes interessant, men jeg må jo skrive om noe.
Camilla sier jeg burde legge ut bilder av f.eks. ting jeg kjøper osv, men jeg orker ikke, siden jeg har JT sin data, og null strøm på kameraet...
Så, anyway, jeg kjøpte meg tre topper til 29 kr. per stykk, og så kjøpte Gry og jeg en billig skinnjakke hver for å oppfylle en drøm vi har hatt lenge...Lenge leve salg:)
JT og jeg var på maxi på lørdag, da investerte vi i nye glass. 10 nye glass kostet oss 80 kroner:)
Det var på tide og, siden Chandlers yndlingssport er å knuse glass, vi var nesten fri.

Anywho...nå gleder jeg meg til å dra opp til Bodø være en ekte "norlænning" igjen.

2 comments:

Brita said...

Åå, ja, gleder meg også til jeg skal nordover! Wee :D

Og enig med Milla, blogg litt mer, artig å vite hva du gjør (selv om man ikke synes selv at man gjør så mye ^^)

Camilla said...

Ja, vi må jo holde styr på deg! :D

Stå på, og det hørtes ut som noen vakre kupp! ^^