Monday, March 29, 2010

Storvik tur:)

Siden sist har jeg vært i Storvika.
Jeg har vært med på husjakt, og for å være helt ærlig så er det litt for stressende for min del. Erlend og Katrin kjøpte seg et hus på 420 kvadrat, det hele skjedde på en halv time, og Erlend var så stressa den dagen at jeg trodde han skulle sprekke. De var da også så glade etterpå at jeg trodde de skulle sprekke. Anyway, det hele var kjempe gøy å være med på, og jeg er glad for at de fikk huset:)

Jeg møtte Lele i Ørnes, og så dro jeg på besøk til henne etterpå. Vi fikk snakket ordentlig ut, og så brukte vi flere timer på å mimre om gode gamle dager. Vi spiste kokesjokolade og drakk Battery i busskuret slik som før, og tok bilder på plassene våre på brua:) Stakkars Jørgen som måtte høre på oss^^




Dagen etter kom JT, å da tok vi fire å spiste pizza, og koste oss utover kvelden. Vi overnatta der, og dagen etter dro jeg å mamma tilbake til Bodø.

Ellers så var vi nå hos mormor og morfar, det var koselig.

1 comment:

Brita said...

Åhh, høres så koselig ut :D