Saturday, August 25, 2007

24 august

i dag gjorde jeg ikke noe! jeg var hjemme, sto opp. så film, gikk i dusjen, spiste frokost, andrea dro på jobb, jeg så mer film, prøvde masse klær, MASSE klær...
da Lori kom hjem satt hun lenge inne på rommet mitt, vi så gjennom klær å pratet.
hun mente at kjolen min var alt for fin å elegant til å ha på seg i bryllupet, så det blir skjørt å topp for kirka, å dongeri bukse å topp med jakke i låven for mat å dans...

jeg viste hanne MASSE bilder på dataen, det er veldig gøy å vise henne det, fordi hun er veldig interessert i ting jeg forteller...hun fortalte meg at alle vennene hennes fra jobb DIGGET meg, å vil komme hjem til oss å få se bilder, å høre meg fortelle om familien min å Norge.

Dave som jeg møtte på jobben til Lori her om dagen, før han begynnte å jobbe der, var han en som jobbet med å analysere mennesker! det er så creepy, for han hadde fortalt Lori at det lyste selvtillit av meg, at jeg ikke var arrogant, men veldig sikker på meg selv, veldig livlig å lett å være rundt, smtidig så jeg er veldig voksen av meg...
det mente Lori var så bra, at hun måtte fortelle meg det...jeg bare begynnte å le, å måtte fortelle henne hvordan jeg var da jeg var liten...hun fikk nesten sjokk...

da scott kom hjem viste jeg han en god del bilder også, så gikk vi ned å spiste. da klokka var rundt åtte gikk vi løs på den ene stua, den vi ser tv i. vi begynnte med å vaske vegger å fjerne edderkopper, så måtte vi fjerne cola samlingen å det tok sin tid! (stua skal males å ommøbeleres)
det var gøy, for scott drev å ertet meg med edderkopper å jeg ertet Lori for cujo, Hun er SÅÅÅÅ redd for cujo, jeg skal se den filmen snart, jeg kjøpte den jo fordi hun snakket om hvor ille den var...uansett, vi lo mye! så var det vel egentlig bare å gå til sengs å sove...

No comments: