Thursday, August 23, 2007

onsdag 22/08/07

dagen startet med at jeg å lori dro til fairmont for å handle.
jeg var innom for å finne meg en ny mobil, å jeg endte opp med en som har taster for hvert tall, OG taster for hver bokstav! så dro vi innom en butikk... å følg nøye med, dette er hvorfor folk alltid sier GOD BLESS AMERICA! i norge finner jeg ei dongeribukse i året som passer, å en og annen topp nå å da...jeg var inne i en helt vanlig "ungdommsbutikk" å det var IKKE mulig å finne et klesplagg som IKKE passet! jeg kunne gått ut derifra med 15 dongeribukser!NO problem! vi var der inne i en evighet, å prata mye med ho som jobbet der...
jeg måtte si at jeg ikke var vant med å finne noe som passet...hun ser på meg, å sier: you're tall and skinny, and you got the legs girl! you're real lucky!
en av mine største bragder i løpet av mine nå snart 17 år, var å ikke le i det øyeblikket!
det er så gøy å shoppe her! i'm skinny over here! hehe... var i to butikker, å jeg endte opp med to dongeribukser, en finbukse, å 12 topper,skjorter å gensere...inkludert to "fin-topper"...så fant jeg meg et belte på Wal*Mart, sammen med en Green Day tskjorte som da er inkludert i 12 tallet...
etter å ha handla ferdig, møtte vi Scott og Andrea, vi dro å spiste på en restaurant, så skulle vi egentlig på kino, men det ble aldri noe av.
Andrea dro til Trimont, å jeg å Lori dro hjem, droppet av tingene våre, så kjørte hun meg til Trimont også...der møtte jeg Andrea, Ka(y/i) en som var i klassen til Andrea siste året på high school i fjor. han var da utvekslingssdudent fra (trommevirvel) NORGE! så var det to andre klassekammerater av dem, å yndlingslæreren deres,Miss A. så der satt vi alle sammen, på en benk i en veldig fin park, drakk brus eller vann, å bare pratet å lo. det var veldig koselig!

Andrea å jeg dro hjem, begynnte å se saw 3, så måtte vi dra igjen, vi henta de andre, altså ka(i/y) å de to jentene...vi skulle på kino i fairmont. der møtte vi christin, en annen venn av Andrea. vi "hang" på starbucks til filmen begynnte...vi skulle se hairspray, å vi var de eneste i hele kinosalen, så vi pratet å lo gjennom hele filmen! det var gøy, særlig siden jeg å Ka(i/y)
hadde det morsomt med norske samtaler...
etter filmen dro vi på....SUPRISE.....WAL*MART! der fant jeg to nye filmer, vi køddet litt med lyssensorene i melkeprodukt avdelingen, å så da vi skulle dra, kom politiet, da dro vi litt kvikkere, for her nede har di visst visse tider folk ikke skal være ute lenger, spesielt under den å den alderen...noe annet som er så rart, er at en MASSE filmer som en 5 åring kunne kjøpt i norge, må man vær 17 før å kjøp...men i dag fikk e christin te å kjøp den ene til meg...
blir jo 17 sbart, så whatever...
nu har vi nettopp kommet heim, e e trøtt å klokka e 1.41, e ska TIDLIG opp i mårra...så...nightnight...

2 comments:

Linn AKA Miss Shorty... said...

Hei Kristin!
Høres ut som om du har det som plommen i egget!!!
Men bare lurer på en ting... Hva slags mobil er det du har kjøpt...? Sidekick?

Uansett... Ha en go dag (når enn du leser dette)

*klemmer*

Jan Terje said...

Hmmm, hvorfor synes du det var så morsomt å høre at du er høy og tynn og har hotte ben?
Er det så rart da?