Friday, May 29, 2009

jauda^^

Siden sist har jeg lest New Moon, Eclipse og Breaking Dawn, og begynt på bok nr en igjen^^ Var på kino med Monica og så "Angels and Demons", som skuffet litt, men sånn er det når man leser boka først^^
Nå gleder jeg meg veldig til å se HP 6 og New Moon, men det er enda lenge til...

Sitter på skola nå, har INGEN ting å gjøre... Flere enn meg som er skolelei?
Og jeg er utrolig glad i Christian, for han er så snill og omtenksom, hjelpsom og kjekk ^^ (dette har han skrevet selv, men sant er det jo<3)

Ser i andre blogger at folk har lest min^^ det er jo kos;P
Må si at jeg foretrekker at folk snakker til meg istedet, sånn som i dag. Da ser vi jo at vi kan ha normale samtaler:)Det er mer respektfult anyway...
Med andre ord, har du noe å si til meg, så si det..Ellers så driter jeg i det;P

Tror de fleste i klassen kunne kommet godt overens om vi bare kjente hverandre, det er egentlig trist at ting har blitt sånn som det er nå. Er bare glad for at skola snart er ferdig. Har egentlig noe i mot noen, det er ikke personlig. Så vet dere det^^

Regnet har tatt over, sikkert for å psyke oss skoleleie folk enda mere ned!
Gaahh...

2 comments:

Anonymous said...

Haha.. Du er litt dobbelt moral, du!

Om du virkelig mener at du og klassekameratene dine skulle ha kommunisert utenfor bloggen, hvorfor i all verden skrev du et slikt innlegg først? Du kan ikke klage på andre, som skriver deres synspunkt på saken i en blogg akkurat som du gjør. Dessuten så tviler jeg på at du tåler å høre andres meninger om ting for sannheten suger.

Nei, dere har nok feilet når det kommer til kommunikasjon, og det er trist. Istedenfor å forvente å bli dratt med på ting, må man ta litt inisativ selv og gjøre noe med det.

Og å definere dere som outsider blir også litt feil. Jeg tror nok dere holder dere utenfor selv, og prøver ikke en gang å blande dere med andre folk. Noe jeg er sikker på at det ville ha vært bra for dere.

Dessuten har det skjedd mye før selve russetiden, og mestparten valgte DERE å holde dere borte fra. Da er det enkelt for andre å tenke "Hmm, de.. skal vi gidde å be dem? De vil sikkert ikke komme uannsett", når man kommer i russetiden, om du skjønner. Det hadde heller ikke skadet å sitte med de andre klassekameratene dine i kantina, og ikke bare i din egen klikk! Det er dere selv velger å holde dere utenfor, og ikke andre.

Anonymous said...

SÅ ENIG! you go girl!