Wednesday, May 20, 2009

USA tur og ny data


På tirsdag var jeg på hotellet og spiste med pappa, så var jeg på bokhandelen og kjøpte Twilight boka, mens jeg fikk filmen hos pappa. Vi dro til mevika, hvor vi bestilte USA turen min, for ikke å snakke om at pappa kjøpte en ny mini pc til meg. Hadde jo tenkt å kjøpe den selv, altså "få den nå, betal om seks måneder". Søknaden min ble altså avvist, så da kjøpte pappa den like godt i sitt navn.



I går, onsdag, så hadde vi forberedelses dag til eksamen. Jeg var da hos Jan Terje å leste Twilight og så Criminal Minds, Desperate Housewives og One Tree Hill.

I dag har vi jo hadd fri, så vi skulle virkelig forberede oss på eksamen. Jeg måtte først se den to episoders lange sesongavsluttningen til Criminal Minds, åsså skulle jeg bare lese litt mer Twilight. Klarte aldri helt å legge fra meg boka, ble nettopp ferdig med den. Klokka er ni, og eksamen er i morgen..Burde freake ut, men irriterer meg heller over at jeg ikke kjøpte bok nummer to i serien også..Dumme meg!
Jauda, Politikk eksamen i morgen går bra..right^^

3 comments:

Brita said...

Hahha! Jaja, sånn kan det gå.. Lykke til iallefall! : )

C said...

du kan jo låne bok nr 2 på bibloteket på skolen :)

Hizz10n said...

Så at de hadde den der for sent, kjøpte bøkene først...

Men fikk den dyreste boka gratis, å da var jeg glad:)