Tuesday, May 12, 2009

Kjære alle sammen...ryk og reis^^

Kunne lagt ut en hel mye ting om det som har skjedd siden jeg kom til USA...
Det skal jeg da altså ikke gjøre, men ærlig talt.
I første klassen var jeg så gira på å gå her at det gjorde vondt nederst i den fine lille tarmtotten, helt ytterst til høyre.
Slik hadde jeg jo forventet at det skulle bli i tredje også...Så feil går det ann å ta..

Kjefting, krangling, kritikk og helvete fløt rundt, men neida, russerevy skulle det bli. Var med helt til det var direkte ukoselig, før jeg meldte meg ut. Det ble det samme med russeturen... Var så gira i begynnelsen, men nei. Orket ikke bli med på det jeg så for meg kom til å bli en uke med klikker og klaging og sutring.

Jeg vil få nevne at jeg solgte lipsyler, og kaker og jeg var med på juleballet, så du/dere kan ikke komme å si at jeg ikke har gjort noe.
(må også få nevne at jeg i førsteklassen kjørte til Inndyr for å stå en dag å selge dasspapir i regnet slik at du/dere skulle komme dere på tur i andre klassen?)

Jeg er ikke en person som liker å ha ansvar, og slik som jeg og enkelte andre har fått kritikk og kjeft av dere før for alt mulig rart, så kan du/dere ikke regne med at vi stiller opp nå. Det er jo å be om å få mer kritikk...

Jeg skriver dette nå, fordi at vi (altså jeg og de enkelte andre jeg nevnte i sta) har i hele år fått hint om at vi ikke stiller opp, eller foreldrene våre ikke stiller opp. Jeg sverger, hvis jeg EN gang til hører "det er de samme hver gang, de sniker seg unna bestandig, det er faen ta så dårlig gjort" så kommer dere til å få lære hvor sint jeg egentlig kan bli.

Jeg skal jo innrømme at klassemiljøet har blitt mye bedre i det siste, og jeg har hatt det gøy, og vil fortsette å ha det gøy sammen med folk mens vi koser oss med russekrav og polvarer. Hadde allikevel håpet at vi kunne planlagt ting bedre,og at vi skulle ha et endra sterkere samhold i klassen. Det hadde ikke skadet å invitere alle sammen. Har flere ganger snakket om noe som andre ikke har hørt noe om, og motsatt..Hører om fester og lignende lenge etter at de har funnet sted.

Jeg er ikke ute etter å lage noe drama, vil bare si at jeg godtar ikke den behandlingen jeg og mange flere har fått gjennom hele året lenger.

Anyway, ville bare få det ut^^ Gleder meg veldig til å overnatte i rundkjøringa i glomfjord i natt<3 da blir det liv:)

No comments: