Friday, May 15, 2009

Siste innspurt i russetia

kort oppsummering:
Overnattingen i lavo var kjempe koselig:) Var hos Stig med Camilla først å så flere episoder med House, så dro vi ned i rundkjøringen til en ferdig oppsotte lavo.
Jan Terje ble med, etter litt overtalelse fra meg, så fikk jeg tatt russekravet om å ligge i sovepose sammen med en av motsatt kjønn. Tok også et krav med Camilla, jaktet på biler med et skilt som sa "en tut - en skål".

Vi pratet og spiste ute en stund, før vi la oss i lavoen og fortsatte med snakking, spising og drikking. Denne natta var 100 ganger bedre enn elgvakta, jeg å JT hadde to underlag, så en åpen sovepose under oss, og en over oss. Hadde det varmt og godt<3

I dag kommer Green Days 21 Century Breakdown ut, så det skal Christian og jeg feire:) Har også blitt ferdig med religion og norsk innleveringene mine, noe som er deilig. Har bare Geotop oppgaven min, og alle eksamene igjen så er jeg ferdig på skolen!!!!WEEEHEE!
Har eksamen i bokmål, politikk og geofag, så det blir bra:)

Vi var oppe i barnehagen før i dag å delte ut russekort, de gikk unna som hakka møkk;P

I mårra ska vi fær til Bodø klokka 11, så skal vi spise i lag og dra på tivoli:)
Er veldig spent på hvordan det blir på hotellet, sånn som jeg har skjønt det, så er det veldig mye som er usikkert akkurat nå, men hey, what else is new?
Høres ikke ut som om det blir noen strippere...hmm...

jaja, vi får se hva som skjer^^

1 comment:

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er