Monday, May 11, 2009

Russekrav, og kan dataen please dø?

Lørdag:
Jeg, Miriam, Christian, Christel, Marte og Camilla var i Ørnes og okkuperte parkeringsplasser, da kom det en fyr å lurte på hvorfor vi, etter 12 års skolegang kaster bort alt på å drikke, pule og gjøre herværk...Så det var jo en koselig gubbe^^

Samtidig spiste jeg og Camilla 6 bananer hver og opplyste de stakkars forbipasserende folka at vi hadde lyst på en dildo.
Etter dette var Marte, Miriam og Christel først ute med å ha 15 minutters underholdning, mens de sto på tre bruskasser. Christian, Camilla og jeg gjorde det samme ettepå. Vi danset og sang glade jul for full guffe, mens pappa sto og lo av oss^^ koselig<3

Videre, så fiska jeg, Camilla og Christian i et kumlokk, bjeffa framfor hundematen på ica i fem minutter og så hadde vi fartskontroll med en hårføner, for ikke å snakke om at vi danset og sang rundt et tre, og fløytet på en autoritær bygning...
Jeg var ekstremt stolt av oss den dagen<3

I går var jeg i konfirmasjon, og steike, jeg elsker å gå i bunad<3<3<3
Gratulerer igjen, Halvard Andreas:)Håper du hadde en fin dag:)

I dag kjenner at jeg blir frustrert langt ned i tarmtottene!
Alt som kunne gå galt i dag, gikk galt. Stakkars JT måtte først legge inn nytt anti virus program, (som btw ville blokke 645 ting på dataen!!!)
så måtte han legge inn et program som leter etter spyware eller noe i den duren(gant 65) så har jo jeg klart å glemme passordet til msn, så da vi fjernet "Husk passord" greia, for å laste ned en annen versjon av msn, så var jeg fucked...fikk ikke til å skrive inn rett passord, så da brukte vi hele dagen på å fikse det...Da det endelig gikk, så klikka msn så jævlig at jeg klikka på dataen, sånn at JT måtte bruke hele politikk timen til å feste de knappene som datt av...
Har også fått fire blåskjermer, og utallige mislykkede forsøk på å oppdatere msn, og noe windows greier...
Nå har msn på nytt klikket, så nå tar jeg snart kveld...Tør ikke klikke mer, for JT har dratt hjem...

No comments: