Thursday, May 7, 2009

Tøser og tomme skall...

Jeg leste innlegget til Camilla om at gutter blir kalt player om de har seg mye, mens hvis jenter gjør det så er de løse tøser. Jeg er helt enig! Det er urettferdig, sykt og bare !"#¤/&W#"!#¤%#¤/(!!!! Så har jeg sakt det.

Blei inspirert til å snakke litt om jenter, og deres "svakheter" nå da...
Noen jenter tror det funker å flyte på utseende sitt gjennom livet, fordi de ikke har noe annet og komme med, eller fordi de "dummer seg ned" for å være søt. Gud veit...
Men dere vet at det fins viktigere ting enn å kopiere hårfrisyren til Paris Hilton, eller se ut som om du nettopp fikk en makeover fra Jan Thomas?

Hvem bryr seg om å vite noe om omverdenen så lenge man kan kline brunkrem over hele trynet, å gå med sko som man knekker ankelen på om man faller?
Jeg har møtt jenter som trodde USA var et U-land, og som ikke var sikker på om George Bush var presidenten i England eller USA...Jeg blir redd...
En dag blir utseende deres borte, å da har dere ikke noe annet en bildene du tok på badet med peace tegnet og trutmunn som ung..
Lykke til sier nå jeg...

No comments: